Nordenskov jagter DM-metal
U20-drengene spiller DM i Gentofte efter stærke kvalifikationer og håber på medaljer.
På fredag går turen til Gentofte, hvor vores HU20-hold skal kæmpe om medaljer ved U20 Danmarksmesterskaberne.
Drengene skal i aktion fra fredag til søndag, og efter en stærk sæson med en 3. plads, en 2. plads og senest en 1. plads ved kvalifikationsstævnerne, går de benhårdt efter at tage metal med hjem til klubben.
Truppen til DM:
Isak Thawng (1)
Rasmus Christensen (2)
Jan Lewicki (5)
Chan Peng (7)
Filip Belland (8)
Silas Kjeldsen (12)
Samuel Schrøder Bruun (15)
Daniel Schrøder Bruun (16)
Ruben Sloth (21)
Peder Senumstad (22)
Alexander Kristiansen (55)
Benjamin Nielsen (99)
Vi ønsker holdet held og lykke til DM!

